Πέμπτη, 28 Μαρτίου, 2024

Κορωνοϊός – Σούπερ Μάρκετ: Τι αγόρασαν κατά 721% περισσότερο οι Έλληνες – Ποια προϊόντα «εξαφανίστηκαν» από τα ράφια

Must Read

Κορωνοϊός – Ερευνα Nielsen: Πάνω από 700% η αύξηση πωλήσεων σε απορρυπαντικά, απολυμαντικά και αντιβακτηριακά μαντηλάκια – Στοκ σε μακαρόνια, ρύζι, εβαπορέ από τους καταναλωτές



Ο κορωνοϊός επιδρά και στο λιανεμπόριο τροφίμων. Έρευνα της Nielsen καταγράφει αύξηση πωλήσεων σε βασικές κατηγορίες πάνω από 200%, με άλμα για απορρυπαντικά, αντιβακτηριακά μαντηλάκια και τζελ (πάνω από 700%), καθώς και έντονη ζήτηση σε ρύζι, μακαρόνια, όσπρια και γάλα.

Η ζήτηση παρατηρήθηκε την εβδομάδα πριν την Καθαρή Δευτέρα, όταν δηλαδή εμφανίστηκε το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στην Ελλάδα (26/2), με τη ζήτηση να κλιμακώνεται μέχρι σήμερα.

Συγκρίνοντας τις συνολικές πωλήσεις της εβδομάδας πριν την Καθαρά Δευτέρα (24/02/20-01/03/20) με την αντίστοιχη περυσινή (04/03/19-10/03/19) η συνολική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) αναπτύχθηκε με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης σε αξία, στο +23,9%.

Εξετάζοντας τις επιμέρους περιοχές της Ελλάδας το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης το παρουσίασε, όπως ήταν και αναμενόμενο η Θεσσαλονίκη, με 36,4%, καθώς εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα του κορωνοϊού στη Θεσσαλονίκη, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,4%, καθώς και η Αττική με 29,1%.

Η μέτρηση της Nielsen καταγράφει σημαντική αύξηση των πωλήσεων σε αξία σε πέντε κατηγορίες προϊόντων και συγκεκριμένα: υγρά καθαριστικά/απολυμαντικά (αύξηση 721%), μαντηλάκια και αντιβακτηριδιακά (αύξηση 709,3%), αντισηπτικά υγρά (αύξηση 495,5%), σαπούνια (αύξηση 204%) και χλωρίνη (αύξηση 85,5%).

Αντίστοιχα, στα τρόφιμα το πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι το αλεύρι που παρουσιάζει αύξηση των πωλήσεων σε αξία 141,9% και ακολουθούν τα ζυμαρικά με αύξηση 140,1%, τα όσπρια με αύξηση 136,4%, το ρύζι με αύξηση 126,2% και το γάλα εβαπορέ με αύξηση 90,7%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τις πιο θετικές τάσεις παρουσίασαν οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα οικιακής χρήσης, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +44,2% και 40,4% αντίστοιχα. Τα τρόφιμα & ποτά στο σύνολό τους αναπτύχθηκαν κατά 23,9%, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα παρουσίασαν επίσης διψήφια τάση στο +15,2%, όπως επίσης και το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ), στο +17%.

πηγή makeleio.gr

ΓΡΑΨΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Γράψτε το σχόλιό σας!
Εισάγετε το Όνομά σας

- ΔΙΑΦΗΜΙΣH -

Πρόσφατα Νέα

2 ΧΡΟΝΙΑ LOYAL CLUB ΜΕ ΕΝΑ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΠΑΡΤΙ ΚΑΙ ΚΑΛΕΣΜΕΝΟ ΤΟΝ DJ DELEASIS

Με ένα μοναδικό πάρτι και καλεσμένους τον DJ Deleasis και τον Stefano...

«Γρηγορόσημα» και λοιπές «εξυπηρετήσεις» στην Διεύθυνση Μεταφορών Κιλκίς – 11 συλλήψεις

Στην δικογραφία που σχηματίστηκε για κατά περίπτωση εγκληματική οργάνωση περιλαμβάνει ακόμη 57 άτομαΚατά...

Συμβολικός αποκλεισμός της νότιας πύλης της ΔΕΘ – Αύριο στις 12 το αγροτικό συλλαλητήριο

Σε συμβολικό αποκλεισμό μισής ώρας, της νότιας πύλης του Διεθνούς Εκθεσιακού Κέντρου Θεσσαλονίκης, προχώρησαν ομάδες αγροτών, εκφράζοντας...

Φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου στη ΛΑΦ Κιλκίς (ΦΩΤΟ&ΒΙΝΤΕΟ)

Το Σάββατο 9 Δεκεμβρίου 2023 πραγματοποιήθηκε εκδήλωση για τη φωταγώγηση του χριστουγεννιάτικου δέντρου στη ΛΑΦ Κιλκίς. Μικροί...

ΓΝΩΡΙΣΤΕ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΤΟΝ ΘΑΝΑΣΗ ΒΑΣΙΛΑΚΟ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 10 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΡΑΠΙΔΗ ΡΑΦΑΗΛ

Από τις εμφανίσεις του Θανάση Βασιλάκου στο Bodega Live Experience Αγαπημένο χρώμα; Μαύρο
- ΔΙΑΦΗΜΙΣH -

Στην ίδια κατηγορία