Τετάρτη, 30 Σεπτεμβρίου, 2020

Κορωνοϊός – Σούπερ Μάρκετ: Τι αγόρασαν κατά 721% περισσότερο οι Έλληνες – Ποια προϊόντα «εξαφανίστηκαν» από τα ράφια

Must Read

Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ

Ο μοναδικός Θανάσης Βασιλάκος κάθε Σάββατο και Κυριακή στο Ελλάδος Εικόνες.

ΔΥΝΑΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΗΡΑΚΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

Το πιο σημαντικό και δυνατό φιλικό, της περιόδου προετοιμασίας, δίνει την Πέμπτη 1...

Κορωνοϊός – Ερευνα Nielsen: Πάνω από 700% η αύξηση πωλήσεων σε απορρυπαντικά, απολυμαντικά και αντιβακτηριακά μαντηλάκια – Στοκ σε μακαρόνια, ρύζι, εβαπορέ από τους καταναλωτές



Ο κορωνοϊός επιδρά και στο λιανεμπόριο τροφίμων. Έρευνα της Nielsen καταγράφει αύξηση πωλήσεων σε βασικές κατηγορίες πάνω από 200%, με άλμα για απορρυπαντικά, αντιβακτηριακά μαντηλάκια και τζελ (πάνω από 700%), καθώς και έντονη ζήτηση σε ρύζι, μακαρόνια, όσπρια και γάλα.

Η ζήτηση παρατηρήθηκε την εβδομάδα πριν την Καθαρή Δευτέρα, όταν δηλαδή εμφανίστηκε το πρώτο κρούσμα κορωνοϊού στην Ελλάδα (26/2), με τη ζήτηση να κλιμακώνεται μέχρι σήμερα.

Συγκρίνοντας τις συνολικές πωλήσεις της εβδομάδας πριν την Καθαρά Δευτέρα (24/02/20-01/03/20) με την αντίστοιχη περυσινή (04/03/19-10/03/19) η συνολική αγορά του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., Ηπειρωτική Ελλάδα & Κρήτη, εξαιρούμενων των Νησιών) αναπτύχθηκε με διψήφιο ρυθμό ανάπτυξης σε αξία, στο +23,9%.

Εξετάζοντας τις επιμέρους περιοχές της Ελλάδας το μεγαλύτερο ποσοστό αύξησης το παρουσίασε, όπως ήταν και αναμενόμενο η Θεσσαλονίκη, με 36,4%, καθώς εμφανίστηκε και το πρώτο κρούσμα του κορωνοϊού στη Θεσσαλονίκη, ενώ ακολουθεί η ευρύτερη περιοχή της Μακεδονίας-Θράκης με 29,4%, καθώς και η Αττική με 29,1%.

Η μέτρηση της Nielsen καταγράφει σημαντική αύξηση των πωλήσεων σε αξία σε πέντε κατηγορίες προϊόντων και συγκεκριμένα: υγρά καθαριστικά/απολυμαντικά (αύξηση 721%), μαντηλάκια και αντιβακτηριδιακά (αύξηση 709,3%), αντισηπτικά υγρά (αύξηση 495,5%), σαπούνια (αύξηση 204%) και χλωρίνη (αύξηση 85,5%).

Αντίστοιχα, στα τρόφιμα το πρώτο στις προτιμήσεις των καταναλωτών είναι το αλεύρι που παρουσιάζει αύξηση των πωλήσεων σε αξία 141,9% και ακολουθούν τα ζυμαρικά με αύξηση 140,1%, τα όσπρια με αύξηση 136,4%, το ρύζι με αύξηση 126,2% και το γάλα εβαπορέ με αύξηση 90,7%.

Όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τις πιο θετικές τάσεις παρουσίασαν οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα οικιακής χρήσης, καθώς και τα προϊόντα προσωπικής περιποίησης, οι οποίες κινήθηκαν στο +44,2% και 40,4% αντίστοιχα. Τα τρόφιμα & ποτά στο σύνολό τους αναπτύχθηκαν κατά 23,9%, τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα παρουσίασαν επίσης διψήφια τάση στο +15,2%, όπως επίσης και το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ), στο +17%.

πηγή makeleio.gr

ΓΡΑΨΤΕ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ

Γράψτε το σχόλιό σας!
Εισάγετε το Όνομά σας

- ΔΙΑΦΗΜΙΣH -

Πρόσφατα Νέα

Ο ΘΑΝΑΣΗΣ ΒΑΣΙΛΑΚΟΣ ΣΤΟ ΕΛΛΑΔΟΣ ΕΙΚΟΝΕΣ ΚΑΘΕ ΣΑΒΒΑΤΟ ΚΑΙ ΚΥΡΙΑΚΗ

Ο μοναδικός Θανάσης Βασιλάκος κάθε Σάββατο και Κυριακή στο Ελλάδος Εικόνες.

ΔΥΝΑΤΟ ΦΙΛΙΚΟ ΜΕ ΗΡΑΚΛΗ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

Το πιο σημαντικό και δυνατό φιλικό, της περιόδου προετοιμασίας, δίνει την Πέμπτη 1 Οκτωβρίου 2020 και ώρα: 16:30,...

Ο ΝΙΚΟΣ ΖΩΪΔΑΚΗΣ ΣΤΑ ΛΑΔΑΔΙΚΑ ΑΘΗΝΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 4/10

Ο ΝΙΚΟΣ ΖΩΪΔΑΚΗΣ ΣΤΑ ΛΑΔΑΔΙΚΑ ΑΘΗΝΑΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ 4/10

Πολιτική εκπομπή «Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΣΤΑ ΓΕΓΟΝΟΤΑ» με τον Κώστα Κιλτίδη στο EURO CHANNEL

Κάθε Παρασκευή, στις 10 εως τις 12 το βράδυ ο πρώην βουλευτής – υφυπουργός Κωνσταντίνος Κιλτίδης θα...

Πα(τάτ)ωσε η βελγική οικονομία: Τρώτε περισσότερες πατάτες ζητά η κυβέρνηση!

Λόγω κορωνοϊού η βελγική βιομηχανία πατάτας παροτρύνει τους πολίτες να καταναλώνουν περισσότερες ποσότητες για να βγει ο κλάδος από την κρίση....
- ΔΙΑΦΗΜΙΣH -

Στην ίδια κατηγορία